Mobiel.nl
Cookievoorkeuren

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Dankzij functionele cookies werkt onze site goed en door middel van analytische cookies maken wij onze website beter. Marketing cookies kun je accepteren voor relevante aanbevelingen en advertenties. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies.
Meer info? Lees het in ons cookiebeleid.

Cookies

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Wijzigen van bundels binnen je contract

Heb je nieuwe bundels aangevraagd bij je bestelling en blijk je elke maand hier toch niet genoeg aan te hebben? Of hou je elke maand veel over? Dan heb je vaak de mogelijkheid om je bundels bij de provider aan te laten passen. Let op dat als je dit doet de actietarieven ten tijden van bestellen komen te vervallen en de nieuwe bundels in zullen gaan tegen de tarieven die op dat moment gelden. Zit je nog binnen je 14 dagen herroepingsrecht van je abonnement? Neem dan contact op met onze klantenservice om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. 

ProviderVerhogenVerlagen
Waar aanpassenPer wanneer geldig?
OdidoJa, 1 x per maandBelbundel: Ja
Data: Ja, maar sommige bundels kunnen niet worden verandert
OdidoDirect
VodafoneJa, 1 x per maandBelbundel: Ja
Data: Ja, bij verlagen van Red naar Start eenmalige kosten van €25,-
My VodafoneDirect
KPNJa, 1 x per maandBelbundel: Niet lager dan de instapbundel
Data: Niet lager dan de instapbundel
Mijn KPN1e van de maand
hollandsnieuweJa, 1 x per maand voor de 25e van de maand Ja
Mijn hollandsnieuwe1e van de maand
BenJa, 1 x per maand
Belbundel: Ja
Data: Niet lager dan de instapbundel
Het totaalbedrag moet gelijk blijven als waar je mee bent gestart.
Mijn BenDirect
YoufoneJa, 1 x per maandNee, m.u.v. maandelijks opzegbare abonnementenMyYoufone1e van de maand
SimyoJa, 1 x per maand voor de 25e van de maandJaMijn Simyo1e van de maand
Budget MobielJa, 1 x per contractNee, m.u.v. maandelijks opzegbare abonnementenVia de chat of mail1e van de maand
LebaraJa, 1 x per maandJaMy Lebara1e van de maand
50+ MobielJa, 1 x per maandNeeMijn 50+Direct

Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 18:00
woensdag
10:00 - 18:00
donderdag
10:00 - 18:00
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.