Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Wijzigen van bundels binnen je contract

Heb je nieuwe bundels aangevraagd bij je bestelling en blijk je elke maand hier toch niet genoeg aan te hebben? Of hou je elke maand veel over? Dan heb je vaak de mogelijkheid om je bundels bij de provider aan te laten passen. Let op dat als je dit doet de actietarieven ten tijden van bestellen komen te vervallen en de nieuwe bundels in zullen gaan tegen de tarieven die op dat moment gelden. Zit je nog binnen je 14 dagen herroepingsrecht van je abonnement? Neem dan contact op met onze klantenservice om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. 

ProviderVerhogenVerlagen
Waar aanpassenPer wanneer geldig?
OdidoJa, 1 x per maandBelbundel: Ja
Data: Ja, maar sommige bundels kunnen niet worden verandert
OdidoDirect
VodafoneJa, 1 x per maandBelbundel: Ja
Data: Ja, bij verlagen van Red naar Start eenmalige kosten van €25,-
My VodafoneDirect
KPNJa, 1 x per maandBelbundel: Niet lager dan de instapbundel
Data: Niet lager dan de instapbundel
Mijn KPN1e van de maand
hollandsnieuweJa, 1 x per maand voor de 25e van de maand JaMijn hollandsnieuwe1e van de maand
BenJa, 1 x per maandBelbundel: Ja
Data: Niet lager dan de instapbundel
Het totaalbedrag moet gelijk blijven als waar je mee bent gestart.
Mijn BenDirect
YoufoneJa, 1 x per maandNee, m.u.v. maandelijks opzegbare abonnementenMyYoufone1e van de maand
SimyoJa, 1 x per maand voor de 25e van de maandJaMijn Simyo1e van de maand
Budget MobielJa, 1 x per contractNee, m.u.v. maandelijks opzegbare abonnementenVia de chat of mail1e van de maand
LebaraJa, 1 x per maandJaMy Lebara1e van de maand
Simpel
Ja, 1 x per maand
JaMijn SimpelVanaf nieuwe bundelperiode
50+ MobielJa, 1 x per maandNeeMijn 50+Direct

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Gesloten, opent vandaag om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Woensdag 26 mrt
10:00 - 18:00
Donderdag 27 mrt
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 mrt
10:00 - 18:00
Zaterdag 29 mrt
09:00 - 17:00
Zondag 30 mrt
Gesloten
Maandag 31 mrt
10:00 - 18:00
Dinsdag 1 apr
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste paasdag (20 April 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede paasdag (21 April 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Koningsdag (26 April 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Bevrijdingsdag (05 May 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Hemelvaartsdag (29 May 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Eerste pinksterdag (08 June 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede pinksterdag (09 June 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Eerste kerstdag (25 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2025)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.
Oudjaarsavond (31 December 2025)
Geopend van 09:00 tot 17:00 uur.