Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Onverwachte kosten voorkomen

Dataplafond

Onverwachte kosten zijn altijd vervelend, dit kan je voorkomen door een zogenoemd dataplafond in te stellen op je abonnement.  Bij de meeste providers is dit een standaard, maar er zijn ook providers waarbij je dit nog even moet aanzetten.

ProviderWaarschuwing-SMSDataplafond zelf instellenWaar
Odido
Ja, bij 80% en 100%Neen.v.t.
VodafoneJa, bij 80% en 100%JaVia MyVodafone -> Blox aanzetten
KPNJa, bij 50%, 80% en 100%Neen.v.t.
hollandsnieuweJa, bij nog €3,- tegoedNeen.v.t.
BenJa, bij 80% en 100%JaVia Mijn Ben -> MB Pauze aanzetten
YoufoneJa, bij 80%Ja of aangeven bij het bestellen van je abonnementVia MyYoufone kan het dataplafond worden aangezet voor €0,50 per maand
SimyoJa, bij 80% en 100%JaElke keer als je bundel op is kan je via MySimyo het internet uitschakelen
Budget MobielJa, bij 80% en 100%Neen.v.t.
LebaraJa, bij 80% en 100%Niet mogelijkn.v.t.
50+ MobielJa, bij 75% en 100%JaBij het plaatsen van je bestelling kan je kiezen voor de Buiten Bundel Buffer voor €1,50 per maand. Hierbij krijg je ook 500MB extra.
Anders via een SMS met "BBB AAN" naar 1250 of via je Mijn 50+ account.

Heb ik ook extra kosten als ik nummerbehoud heb aangevraagd?  

Je hebt geen extra kosten als je nummerbehoud hebt aangevraagd. Let er wel op dat je ook daadwerkelijk een goedkeuring ontvangt vanuit de provider dat jouw nummerbehoud is goedgekeurd. Heb je deze goedkeuring niet of wordt jouw aanvraag afgewezen en je onderneemt geen actie, dan kan het zijn dat je abonnement met een nieuw nummer actief zal worden.  Het kan wel zijn als je overstapt van provider dat je de eerste maand eenmalig aansluitkosten betaald

Kan ik de nieuwe simkaart ook gelijk gaan gebruiken?  

Heb je geen nummerbehoud aangevraagd dan kan is je nieuwe simkaart gelijk actief zodra je je abonnement hebben aangesloten. Heb je wel nummerbehoud aangevraagd, maar wil je wel gelijk gebruik maken van je nieuwe abonnement en simkaart. Hou er wel rekening mee dat je dan tot het nummerbehoud heeft plaatst gevonden je dubbele kosten zult hebben. We raden dan ook aan om de nieuwe simkaart pas te gebruiken op de dag dat het nummerbehoud gaat plaatsvinden. Wij adviseren je om te controleren via jouw persoonlijke account bij je nieuwe provider hoeveel belminuten, sms’jes en/of MB data je de eerste maand ontvangt. Het is namelijk mogelijk dat je de eerste maand van het abonnement niet de volledige hoeveelheid belminuten, sms’jes en/of MB internet ontvangt. Dit komt omdat het abonnement bijvoorbeeld halverwege de maand/factuurperiode start. 

Klantenservice

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden