Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Klachten & suggesties

Klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk. Mocht je toch een opmerking of klacht hebben, horen wij dat natuurlijk graag. Dan doen wij er alles aan om jou alsnog tevreden te stellen. 

Als je klachten of suggesties hebt over onze dienstverlening of producten, kan je contact opnemen met onze klantenservice, die 7 dagen per week bereikbaar is. Je kunt je klacht richten aan de klantenservice. Onze klantenservicemedewerkers reageren zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op klachten. 

Ben je niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kun je je klacht schriftelijk richten aan de directie. Dit kan op het volgende adres:

Websend B.V.
T.a.v. de directie
Nieuwstraat 22
2266 AD Leidschendam

Je kunt jouw klacht/geschil ook voorleggen aan een geschillencommissie. Dit kan via www.sgc.nl. Ook kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Klantenservice

Gesloten, opent vandaag om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden