Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Klachten & suggesties

Klanttevredenheid vinden wij erg belangrijk. Mocht je toch een opmerking of klacht hebben, horen wij dat natuurlijk graag. Dan doen wij er alles aan om jou alsnog tevreden te stellen. 

Als je klachten of suggesties hebt over onze dienstverlening of producten, kan je contact opnemen met onze klantenservice, die 7 dagen per week bereikbaar is. Je kunt je klacht richten aan de klantenservice. Onze klantenservicemedewerkers reageren zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen inhoudelijk op klachten. 

Ben je niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kun je je klacht schriftelijk richten aan de directie. Dit kan op het volgende adres:

Websend B.V.
T.a.v. de directie
Nieuwstraat 22
2266 AD Leidschendam

Je kunt jouw klacht/geschil ook voorleggen aan een geschillencommissie. Dit kan via www.sgc.nl. Ook kun je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Vrijdag 21 feb
10:00 - 18:00
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden