Vragen & contact
Stap 1: Kies een categorie
Stap 2: Kies je vraag
Stap 3: Lees meer over...
Opzeggen
Het kan natuurlijk zo zijn dat je, om welke reden dan ook, jouw abonnement wilt opzeggen. Mobiel.nl mag als tussenpartij een abonnement niet namens jou opzeggen; dit is iets wat alléén de contractant mag doen. Een opzegging dien je via jouw provider te regelen. In de tabel hieronder vind je per provider een link naar de pagina met informatie hoe je jouw abonnement kunt opzeggen. Ook in het spijtige geval van een opzegging vanwege overlijden, is de provider jouw aanspreekpunt. Zij kunnen vragen om een overlijdensakte om de opzegging van het abonnement te kunnen voltooien. Meer informatie hierover kun je ook vinden door hieronder te klikken op de link van de betreffende provider.
Provider | Opzeggen |
Odido | Klik hier |
Vodafone | Klik hier |
KPN | Klik hier |
hollandsnieuwe | Klik hier |
Ben | Klik hier |
Youfone | Klik hier |
Simyo | Klik hier |
Budget Mobiel | Klik hier |
Lebara | Klik hier |
50+ Mobiel | Klik hier |
Let op: als je je telefoonnummer wil meenemen naar een nieuwe provider, is opzeggen niet nodig. Als je nummerbehoud aanvraagt bij je nieuwe abonnement, regelen de nieuwe en oude provider onderling dat jouw nummer wordt overgenomen. Zo blijf je bereikbaar op jouw telefoonnummer en heb je geen dubbele kosten.