Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Inzicht in het verbruik van je bundels

Niet zo vervelend als onvoorziene extra kosten, je kan daarom bij elke provider je verbruik inzien. Je bundels voor internet, bellen en sms’en wordt iedere maand automatisch bijgeschreven door de provider. Je hoeft hier zelf geen actie voor te ondernemen. Via je persoonlijke pagina of de app van je provider kan je precies zien wanneer je nieuwe tegoed is bijgeschreven. Ook krijg je van je provider bericht wanneer je tegoed bijna op is en wanneer je tegoed volledig op is. Hieronder vind je een overzicht van de providers die wij aanbieden.

Provider

Waar te vinden

App beschikbaar*?

OdidoOdidoJa
VodafoneMy VodafoneJa
KPNMijn KPNJa
hollandsnieuweMijn hollandsnieuweJa
BenIk BenJa
YoufoneMy YoufoneJa
SimyoMijn SimyoJa
Budget MobielMijn BudgetJa
LebaraMy LebaraJa
50+ MobielMijn 50+Ja

* De apps van de provider kan je downloaden via de Apple app store of via de Google Play store.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden