Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Toestelbundel

Providers bieden de mogelijkheid om de eenmalige bijbetaling (of een gedeelte van dit bedrag) van een toestel dat wordt aangeschaft in combinatie met een abonnement, gespreid af te betalen. De toestelbundel wordt opgeteld bij de maandelijkse abonnementskosten en zal geldig blijven voor de volledige contractduur. De toestelbundel heeft verder niets te maken met toestellease of met een verzekering.
Het is niet verplicht om een toestelbundel te nemen. Je kan er ook voor kiezen om je telefoon direct af te betalen door te kiezen voor een toestelbetaling van € 0,- per maand.

Wil je je toestelbundel aflossen?

Neem dan contact op met je provider. Zij kunnen je verder helpen met het afbetalen van je toestelbundel. Hier vind je meer informatie over de contactgegevens van jouw provider. 

Klantenservice

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden