Mobiel.nl
Cookievoorkeuren

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Dankzij functionele cookies werkt onze site goed en door middel van analytische cookies maken wij onze website beter. Marketing cookies kun je accepteren voor relevante aanbevelingen en advertenties. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies.
Meer info? Lees het in ons cookiebeleid.

Cookies

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Einddatum van je contract opzoeken

Vul onze verlengingschecker in en je ontvangt van ons een bericht wanneer je je abonnement kan verlengen. Overstappen kan dan vaak ook al!

Odido

De einddatum van je huidige contract kun je vinden via je persoonlijke Odido-pagina of in de Odido app. Op de Odido pagina onder het kopje “overzicht / je contractgegevens” wordt aangegeven wanneer de einddatum van je huidige contract precies is. In de app vind je jouw einddatum en verlengdatum onder 'Abonnement'. 

Vodafone

De einddatum van je huidige contract kun je vinden via jouw persoonlijke My Vodafone pagina. Kies voor het kopje abonnement bovenaan de pagina. Hierna kies je aan de linkerzijde voor “mijn abonnement”. Daarna kunt je klikken op “naar je abonnement” en kies hierna opnieuw voor ”mijn abonnement”. De einddatum van je huidige contract zal nu op je beeldscherm getoond worden.

KPN

De einddatum van je huidige contract kan je gemakkelijk vinden in MijnKPN. Zodra je bent ingelogd kan je dit vinden onder het kopje contract.

hollandsnieuwe

De einddatum van jouw huidige contract kun je vinden in je account bij hollandsnieuwe. Zodra je ingelogd bent kun je een stukje naar beneden scrollen. Onder het kopje “je aansluiting” kun je de einddatum van het huidige contract vinden.

Ben

Je kunt de einddatum van je huidige contract terugvinden in Ik Ben, je persoonlijke account bij Ben. Staat daar alleen een startdatum? Dan is je einddatum al verstreken of heb je een maandelijks opzegbaar abonnement.

Youfone

In de persoonlijke omgeving MyYoufone kan je gemakkelijk bij contractinformatie de einddatum van je contract vinden. 

Simyo

De einddatum van je huidige contract vind je op Mijn Simyo. Kies voor het kopje instellingen - Abonnement. Onder 'Mijn einddatum' staat aangegeven tot wanneer je contract loopt. Zie je de melding 'Je contract is afgelopen' dan is je abonnement maandelijks opzegbaar.

Budget Mobiel

In MijnBudget of via de Budget app kan je vinden wanneer de einddatum van je contract is.

Lebara

Via de persoonlijke Lebara omgeving kan je de einddatum opzoeken van je huidige contract.

Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 18:00
woensdag
10:00 - 18:00
donderdag
10:00 - 18:00
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.