Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Blokkeren van de simkaart

In het geval van diefstal of verlies van je mobiele telefoon adviseren wij je om direct de simkaart te laten blokkeren, zodat deze niet door anderen kan worden gebruikt. Je abonnement loopt maandelijks door als je de simkaart hebt geblokkeerd en wordt dus niet opgezegd. Mobiel.nl kan helaas je simkaart niet blokkeren,  je kan hiervoor contact op nemen met je provider.  

Provider

Benodigde informatie

OdidoKlik hier
VodafoneKlik hier 
KPNKlik hier 
hollandsnieuweKlik hier 
BenKlik hier 
YoufoneKlik hier 
SimyoKlik hier 
Budget MobielKlik hier 
LebaraKlik hier 
50+ MobielKlik hier

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden