Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Ruilen of annuleren bij een servicepunt

Voor het ruilen of annuleren van een product kun je ook terecht bij ons servicepunt in Leidschendam. De servicepuntmedewerker neemt het toestel in en controleert of het toestel en de verpakking voldoen aan de eisen van de herroeping. Het product moet -voor zover redelijkerwijs mogelijk- compleet en onbeschadigd in de originele verpakking teruggestopt worden. We adviseren om het toesteldoosje niet  dicht te plakken om eventuele waardevermindering te voorkomen. Als je voldoet aan de gestelde voorwaarden, kan het toestel in de meeste gevallen direct worden omgeruild voor het gewenste toestel. Hiervoor moet het gewenste toestel wel op voorraad zijn.

Bij herroeping krijg je uiterlijk 14 dagen na de herroeping en ontvangst van het toestel je geld terug. Eventuele waardevermindering kan in rekening gebracht worden. Als aan alle voorwaarden voldaan is, krijg je het gehele aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, terug.


Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Gesloten, opent vandaag om 10:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00
Zaterdag 1 mrt
09:00 - 17:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden