Vragen & contact
Stap 1: Kies een categorie
Ruilen of annuleren bij een servicepunt
Voor het ruilen of annuleren van een product kun je ook terecht bij ons servicepunt in Leidschendam. De servicepuntmedewerker neemt het toestel in en controleert of het toestel en de verpakking voldoen aan de eisen van de herroeping. Het product moet -voor zover redelijkerwijs mogelijk- compleet en onbeschadigd in de originele verpakking teruggestopt worden. We adviseren om het toesteldoosje niet dicht te plakken om eventuele waardevermindering te voorkomen. Als je voldoet aan de gestelde voorwaarden, kan het toestel in de meeste gevallen direct worden omgeruild voor het gewenste toestel. Hiervoor moet het gewenste toestel wel op voorraad zijn.
Bij herroeping krijg je uiterlijk 14 dagen na de herroeping en ontvangst van het toestel je geld terug. Eventuele waardevermindering kan in rekening gebracht worden. Als aan alle voorwaarden voldaan is, krijg je het gehele aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, terug.