Vragen & contact
Stap 1: Kies een categorie
Stap 3: Lees meer over...
Annuleren
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Wil je je bestelling annuleren? Controleer eerst de orderstatus en kijk onder 'Veelgestelde Vragen' om te zien of zelf annuleren nog mogelijk is.
Naar orderstatus
- Is annuleren mogelijk? Voer de annulering direct uit via de orderstatuspagina onder het kopje 'Veelgestelde vragen'
- Kan de bestelling niet meer geannuleerd worden? Kijk dan op de pagina die bij jouw bestelling past hieronder voor verdere instructies.
Kies jouw productcategorie:
Lees ook onze Retourvoorwaarden voor gedetailleerde informatie over het retourproces. Je kunt ook gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping of het Europees modelformulier voor herroeping om je annulering kenbaar te maken.
Wil je een toestel in combinatie met een abonnement annuleren?
Ja: Het annuleren van een abonnement kan binnen 14 dagen na ondertekening van het contract.
Nee: Wil je een los toestel annuleren?
Heb je het toestel maximaal 31 dagen in huis?
Ja: Is je toestel compleet en onbeschadigd?
Nee: Het annuleren van een sim only-abonnement kan binnen 14 dagen na ondertekening van het contract.
Is je toestel compleet en onbeschadigd?
Ja: Je ontvangt het volledige aankoopbedrag retour.
Nee: Je toestel komt helaas niet meer in aanmerking om te annuleren.
Nee: Als je het toestel terugstuurt, beoordelen wij de waarde van het toestel. Jij bepaalt dan zelf of wij de vastgestelde waardevermindering mogen verrekenen met het aankoopbedrag of dat je het toestel kosteloos terug wilt ontvangen. De opbouw van de waardevermindering vind je hieronder.
Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
Servicepunt
Extra's
Btw-nummer: NL815982434B01