Mobiel.nl
Cookievoorkeuren

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Dankzij functionele cookies werkt onze site goed en door middel van analytische cookies maken wij onze website beter. Marketing cookies kun je accepteren voor relevante aanbevelingen en advertenties. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies.
Meer info? Lees het in ons cookiebeleid.

Cookies

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Annuleren




Annuleren los toestel

- Binnen 31 dagen na ontvangst van het product, kan je van de koop afzien.
- Nadat je hebt aangegeven de overeenkomst te willen ontbinden, moet je zo snel mogelijk -uiterlijk binnen 14 dagen- het toestel terugsturen.
- Het toestel moet -voor zover redelijkerwijs mogelijk- compleet en onbeschadigd in de originele verpakking teruggestuurd worden. Je mag het product alleen uitpakken of gebruiken om de aard, kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Bij constatering van een verdergaand gebruik dan noodzakelijk om de aard, kenmerken en werking vast te stellen, brengen wij een schadevergoeding in rekening.
- Nadat wij het geretourneerde toestel hebben ontvangen en geïnspecteerd, ontvang je een bevestiging van de herroeping via de mail. Je ontvangt zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen na de herroeping je geld op je rekening terug. Wij mogen wachten met terugbetalen na ontvangst van het toestel of nadat je hebt aangetoond dat deze is geretourneerd. Eventuele waardevermindering kan in rekening gebracht worden. Als aan alle voorwaarden voldaan is, krijg je het gehele aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, terug. Wij betalen je terug op dezelfde manier als waarop jij de bestelling hebt betaald.
- Om een annulering of reparatie uit te kunnen voeren dient de teruggestuurde iPhone niet meer voorzien te zijn van een actief iCloud-account en Zoek mijn iPhone-functie. Deze zorgt namelijk voor een extra beveiliging, wat het toestel vergrendelt voor andere gebruikers en reparaties of een annulering doorvoeren niet mogelijk maakt. Voor meer informatie over resetten van een iPhone kan je onze Slimme tip bekijken: iPhone resetten 
- Om een annulering of reparatie uit te kunnen voeren dient een toegestuurd toestel niet meer voorzien te zijn van een actief account. Deze zorgt namelijk voor een extra beveiliging, wat het toestel vergrendelt voor andere gebruikers en reparaties of een annulering doorvoeren niet mogelijk maakt. Zoek in de instellingen naar het woord ´fabrieksinstellingen´ en kies voor wissen om de telefoon te resetten.

Annuleren abonnement met toestel

Je hebt het recht om binnen 14 dagen je abonnement en het hierbij bestelde toestel te annuleren en terug te sturen. Voor het terugsturen van het toestel gelden verder dezelfde voorwaarden als bij een los toestel. Als er aan de gestelde voorwaarden wordt voldaan, worden ook het abonnement en financieringsovereenkomst (toestelbundel) kosteloos geannuleerd. Belangrijke punten om rekening mee te houden:

- Bij een abonnement met toestel gaat de termijn van 14 dagen bedenktijd in op de dag na ontvangst van het toestel. - Bij het herroepen van een abonnement met toestel, worden de gemaakte kosten voor afgenomen diensten (o.a. gesprekskosten en dataverbruik) in rekening gebracht door de provider. Afhankelijk van het verbruik wordt dit bedrag vastgesteld.
- Bij de annulering van jouw abonnement treden wij op als bemiddelaar. De provider waar je de overeenkomst mee gesloten hebt, is uiteindelijk verantwoordelijk voor de daadwerkelijke annulering ervan.

- Zakelijke abonnementen kunnen wij niet annuleren.


Annuleren sim only-abonnement

Je hebt het recht om binnen 14 dagen na bevestiging de overeenkomst te herroepen. De termijn van 14 dagen gaat in nadat we je bestelling hebben aangesloten. Lebara heeft hier een uitzondering op bij een maandelijkse of 24 maanden nieuwe sim only, hiervoor geldt actie 'Niet tevreden? Geld terug!', bekijk hier de voorwaarden. Bij het herroepen van een sim only-abonnement, worden de gemaakte kosten voor afgenomen diensten (o.a. gesprekskosten en dataverbruik) in rekening gebracht door de provider. Afhankelijk van het verbruik wordt dit bedrag vastgesteld. Bij de annulering van jouw sim only-abonnement treden wij op als bemiddelaar. De provider waar je de overeenkomst mee gesloten hebt, is uiteindelijk verantwoordelijk voor de daadwerkelijke annulering ervan. Zakelijk abonnementen vallen buiten het herroepingsrecht.

Om een sim only abonnement te annuleren kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. De simkaart hoeft hier namelijk niet voor retour. Wanneer je een actieproduct bij je sim only ontving moet deze uiteraard wel retour voordat we de bestelling kunnen annuleren.

Pakket retourneren

Voor het herroepen van je bestelling kan je het modelformulier voor herroeping gebruiken. Dit is niet verplicht, een melding via e-mail (info@mobiel.nl) of WhatsApp is ook mogelijk, vermeld hierbij de productna(a)m(en), bestel- en ontvangstdatum, je naam en adres. Ook kun je gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping om aan ons kenbaar te maken dat je van de aankoop afziet. 

Je kunt het pakket kosteloos retourneren aan het volgende adres:


Mobiel.nl
t.a.v. Retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam


Let op! Vraag bij het PostNL-pakketpunt om een fysiek verzendbewijs en controleer of daar het het adres Nieuwstraat 22 in Leidschendam op staat vermeld. Bewaar het fysieke verzendbewijs goed. Wij adviseren om te zorgen voor een onherkenbare, neutrale, verpakking, bijvoorbeeld een bruine doos en voeg daarbij een begeleidend schrijven toe met jouw naam en ordernummer. Retourneren aan het antwoordnummer is kosteloos via een PostNL-locatie. Het is ook mogelijk om het pakket te verzenden via een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten hiervan voor eigen rekening. We adviseren om het toesteldoosje niet dicht te plakken om eventuele waardevermindering te voorkomen.


Opbouw waardevermindering

Constatering
Omschrijving
Waardevermindering
Lichte krassenDe doos en accessoires zijn compleet maar het toestel heeft een paar lichte krassen10% van de toestelwaarde
Toestel beschadigdDe doos en accessoire zijn compleet. Het toestel heeft een duidelijke beschadiging zoals een diepe kras of meerdere lichte krassenTot 30% (afhankelijk van de ernst van de schade)
Toestel incompleetHet toestel en de doos zijn onbeschadigd, maar er missen accessoires (headset, lader, boekjes)10% van de toestelwaarde
Toesteldoos niet in nieuwstaatHet toestel en de accessoires zijn compleet en onbeschadigd, maar de toesteldoos is beschadigd. De IMEI-sticker is intact10% van de toestelwaarde, max. €60,-
De toesteldoos of IMEI-sticker op de doos ontbreektHelaas is het niet mogelijk te annuleren wanneer de originele toesteldoos of de IMEI-sticker ontbreekt-
Ernstige schadeHelaas is het niet mogelijk om te annuleren wanneer het toestel ernstige schade heeft zoals een breuk of barst-
De bovenstaande percentages zijn ter indicatie van de te verwachten waardevermindering bij bepaalde schade. Let op dat het geretourneerde toestel terug wordt gezet naar de fabrieksinstellingen en controleer dat er geen accounts zijn gekoppeld




Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 18:00
woensdag
10:00 - 18:00
donderdag
10:00 - 18:00
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.