Vragen & contact
Stap 1: Kies een categorie
Stap 3: Lees meer over...
Annuleren sim only-abonnement
Annuleren sim-only abonnement
Controleer eerst de orderstatus en kijk onder 'Veelgestelde Vragen' om te zien of zelf annuleren nog mogelijk is.
Is dit niet meer mogelijk? Volg dan onderstaande stappen:
- Je hebt het recht om je sim only-abonnement binnen 14 dagen na bevestiging te annuleren. Dit kan ongeacht of je abonnement al is geactiveerd
- Voor annulering kun je contact opnemen met onze klantenservice via bijvoorbeeld WhatsApp. Stuur een WhatsApp-bericht
- Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra de annulering is verwerkt. Dit kan enkele werkdagen duren.
Heb je al een fysiek product ontvangen bij je sim only bestelling?
- Als je bij je sim only-abonnement een actieproduct, zoals een telefoon of accessoire, hebt ontvangen, moet dit product teruggestuurd worden voordat we je annulering kunnen verwerken. Gebruik hiervoor onderstaande retourinstructies
Lees ook onze Retourvoorwaarden voor gedetailleerde informatie.
Retouradres:
Mobiel.nl t.a.v. Retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam
Schrijf het retouradres duidelijk op de verzenddoos voordat je het pakket afgeeft bij een PostNL-punt. Het PostNL-punt voorziet jouw pakket dan van een verzendlabel.
Vraag bij PostNL om een fysiek verzendbewijs en controleer of het adres Nieuwstraat 22, Leidschendam correct is vermeld. Bewaar dit bewijs goed, want zonder dit bewijs kunnen we een retourzending niet traceren of verwerken.
Retourneren via een andere vervoerder is mogelijk, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening.
Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
Servicepunt
Extra's
Btw-nummer: NL815982434B01