Vragen & contact
Stap 1: Kies een categorie
Stap 3: Lees meer over...
Annuleren telefoon met abonnement
Annuleren telefoon met abonnement
Controleer eerst de orderstatus en kijk onder 'Veelgestelde Vragen' om te zien of zelf annuleren nog mogelijk is.
Is dit niet meer mogelijk? Volg dan onderstaande stappen:
- Je hebt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van het toestel.
- Na annulering moet je de telefoon binnen 14 dagen terugsturen.
- Het toestel moet compleet en onbeschadigd in de originele verpakking worden geretourneerd.
- Heb je het toestel gebruikt? Bij schade of onvolledigheid kan een waardevermindering worden berekend.
- Zorg ervoor dat er geen actieve accounts (zoals iCloud of Google-account) meer op het toestel staan.
- Plak de toesteldoos niet dicht om beschadiging en waardevermindering te voorkomen.
- IMEI-sticker moet aanwezig zijn, anders is annulering niet mogelijk.
Bekijk hier hoe je je iPhone reset.
Lees ook onze Retourvoorwaarden voor gedetailleerde informatie.
Retouradres:
Mobiel.nl t.a.v. Retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam
Schrijf het retouradres duidelijk op de verzenddoos voordat je het pakket afgeeft bij een PostNL-punt. Het PostNL-punt voorziet jouw pakket dan van een verzendlabel.
Vraag bij PostNL om een fysiek verzendbewijs en controleer of het adres Nieuwstraat 22, Leidschendam correct is vermeld. Bewaar dit bewijs goed, want zonder dit bewijs kunnen we een retourzending niet traceren of verwerken.
Retourneren via een andere vervoerder is mogelijk, maar de kosten zijn dan voor eigen rekening.
Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
Servicepunt
Extra's
Btw-nummer: NL815982434B01