Vragen & contact
Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.
Op dit moment zijn we telefonisch niet bereikbaar in verband met een telefoniestoring. Onze excuses voor het ongemak.
Stap 1: Kies een categorie
Stap 3: Lees meer over...
Retourvoorwaarden
Retourvoorwaarden
Bedenktijd en retourtermijn
- Toestellen en accessoires: 31 dagen na ontvangst.
- Abonnementen (met of zonder toestel): 14 dagen bedenktijd die ingaat op de dag na ontvangst (voor abonnement met toestel) of de dag na bevestiging (voor sim only).
- Annuleren binnen de bedenktijd: Meld tijdig (schriftelijk, per mail, telefonisch of via het modelformulier voor herroeping) dat je het product wil terugsturen. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling te retourneren.
Algemene eisen voor retour
- Het product dient onbeschadigd en compleet te zijn, inclusief alle accessoires en – indien redelijkerwijs mogelijk – in de originele verpakking.
- Verwijder alle accounts (zoals iCloud, Google, etc.) van het toestel of accessoire en zet indien van toepassing de fabrieksinstellingen terug.
Waardevermindering
- Bij schade of ontbrekende onderdelen kan een waardevermindering in rekening worden gebracht.
Constatering Waardevermindering Lichte krassen 10% van de waarde Duidelijke beschadiging Tot 30% Incomplete set (bijv. lader mist) 10% van de waarde Beschadigde toesteldoos 10%, max. €60,- IMEI-sticker ontbreekt Annuleren niet mogelijk Ernstige schade (breuk/barst) Annuleren niet mogelijk
De bovenstaande percentages dienen ter indicatie; de exacte waardevermindering wordt bepaald na inspectie.
Gratis retour via PostNL
- Gebruik het antwoordnummer op onze site of in je retourinstructies voor een kosteloze verzending via PostNL.
- Liever een andere vervoerder? Dat kan, maar de kosten hiervan zijn voor eigen rekening.
Verzendbewijs
- Vraag bij het PostNL-punt om een fysiek verzendbewijs.
- Controleer of het adres (Nieuwstraat 22, Leidschendam) correct is vermeld.
- Bewaar het verzendbewijs goed; bij zoekgeraakte pakketten kunnen we zonder bewijs geen tegemoetkoming bieden.
Terugbetaling
- Zodra wij het product hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je na bevestiging van de annulering binnen uiterlijk 5 dagen het aankoopbedrag terug.
- Terugbetaling gebeurt op dezelfde manier als de oorspronkelijke betaling.
Uitzonderingen
- Zakelijke abonnementen vallen buiten het herroepingsrecht en kunnen niet worden geannuleerd.
- Headsets en earpods kunnen uit hygiënisch oogpunt niet kosteloos geretourneerd worden als ze in gebruikte staat terugkomen (tenzij er sprake is van een defect binnen de garantietermijn).
Producten zonder ordernummer of klantgegevens
- Retouren die wij niet kunnen koppelen aan een klant of ordernummer, bewaren we gedurende drie maanden.
- Worden ze in die periode niet opgehaald of herkend, dan wordt het product milieuvriendelijk verwerkt.
Was deze informatie nuttig?
Klantenservice
Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Waarmee kunnen we je helpen?
Gesloten, opent vandaag om 10:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!
Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen
Servicepunt
Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zondag 23 februariZondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 februariMaandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 februariDinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 februariWoensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 februariDonderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 februariVrijdag 28 feb
10:00 - 18:00
Zaterdag 1 maartZaterdag 1 mrt
09:00 - 17:00
Extra's
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Bekijk onze aangepaste openingstijden
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Klantenservice
Leidschendam