Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Schade buiten fabrieksgarantie

Gebruikersschade, zoals schade door vallen, stoten, of vocht, valt niet onder de algemene fabrieksgarantie van je telefoon of accessoire. Als het reparatiecentrum gebruikersschade constateert, ontvang je een prijsopgave van de reparatiekosten. De kosten voor reparatie komen dan voor jouw rekening. Als je er voor kiest het product niet te laten repareren, kan je het product retour laten sturen. Hier zijn wel onderzoekskosten van € 40,- tot € 70,- aan verbonden. Je kan er ook voor kiezen om kosteloos afstand te doen van je product

Vochtschade

Door vochtschade wordt het binnenwerk van je telefoon of accessoire aangetast. Vochtschade valt buiten de fabrieksgarantie en ontstaat door invloed van buitenaf. Schade door vocht ontstaat niet alleen als je je product in het water laat vallen of in aanraking komt met andere vloeistof. Het kan ook ontstaan als je het product in een vochtige omgeving gebruikt, zoals in een badkamer, door sterke temperatuurschommelingen of door zweethanden. 

Valschade

Je telefoon of accessoire laten vallen kan leiden tot schade aan het toestel; de verbinding tussen verschillende onderdelen in het toestel wordt dan verbroken. Het kan voorkomen dat er van de buitenkant geen schade zichtbaar is, maar dat het product toch valschade heeft. Valschade valt buiten de fabrieksgarantie. 

Drukschade

Drukschade ontstaat door (hevige) druk op het betreffende product. Dit kan bijvoorbeeld voorkomen als je op het product gaat zitten. Net als bij valschade is drukschade niet altijd van buitenaf zichtbaar. Soms is het zichtbaar door verkleuringen of vlekken op het beeldscherm van je telefoon.  Meestal komt de schade tot uiting door het uitvallen van functies van het toestel. Ook drukschade valt buiten garantievoorwaarden bij zowel toestellen als andere producten.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden