Mobiel.nl
Cookievoorkeuren

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Dankzij functionele cookies werkt onze site goed en door middel van analytische cookies maken wij onze website beter. Marketing cookies kun je accepteren voor relevante aanbevelingen en advertenties. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies.
Meer info? Lees het in ons cookiebeleid.

Cookies

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

31 dagen omruilgarantie


Opbouw waardevermindering

ConstateringOmschrijvingWaardevermindering 
Lichte krassenDe doos en accessoires zijn compleet maar het toestel heeft een paar lichte krassen10% van de toestelwaarde
Toestel beschadigdDe doos en accessoires zijn compleet. Het toestel heeft een duidelijke beschadiging zoals een diepe kras of meerdere lichte krassenTot 30% (hangt af van de ernst van de schade)
Toestel incompleetHet toestel en de doos zijn onbeschadigd maar er missen accessoires (headset, lader, boekjes)10% van de toestelwaarde
Toesteldoos niet in nieuwstaatHet toestel en de accessoires zijn compleet en onbeschadigd maar de toesteldoos is beschadigd. De IMEI-sticker zit wel op de doos. 10% van de toestelwaarde
De toesteldoos of IMEI-sticker ontbreekt Helaas is het niet mogelijk om te annuleren wanneer de originele toesteldoos of de IMEI-sticker ontbreekt.
Ernstige schade
Helaas is het niet mogelijk om te annuleren wanneer het toestel ernstige schade heeft, zoals een breuk of barst.
-

De bovenstaande percentages zijn ter indicatie van de te verwachten waardevermindering bij bepaalde schade. Let op dat het geretourneerde toestel terug wordt gezet naar de fabrieksinstellingen en controleer dat er geen accounts zijn gekoppeld.

Voorwaarden omruilgarantie

- Zorg dat wij de telefoon binnen 31 dagen retour ontvangen hebben.
- Voeg een schriftelijk bericht toe met daarin het ordernummer en een klachtomschrijving van het defecte toestel.
- Stuur het toestel -voor zover redelijkerwijs mogelijk- compleet, in nieuwstaat en in de onbeschadigde productverpakking terug.
- Stuur de telefoon in een deugdelijk en neutraal pakket terug.
- Schakel bij een iPhone de ‘Find My iPhone’-functie uit. Wis de volledige inhoud van de iPhone en zet het toestel terug naar de fabrieksinstellingen voor je hem terugstuurt. Als dit niet gedaan is, is het niet mogelijk direct om te ruilen voor een nieuwe. Voor meer informatie over het resetten van een iPhone, bekijk onze slimme tip: Hoe reset ik een iPhone?
- Wis bij een telefoon van Samsung een eventueel ingesteld Samsung-account. (via instellingen; back-up maken en resetten; fabrieksgegevens herstellen; alles verwijderen). Een actief Samsung-account zorgt namelijk voor een extra beveiliging, wat het toestel vergrendelt voor andere gebruikers. Wij kunnen het toestel dan niet in behandeling nemen.
- Zakelijke bestellingen, Koopjeskelder-toestellen en Odido Recycle Deal - naar een ander type toestel - vallen niet onder de 31 dagen omruilgarantie.

Als je aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, kun je het pakket naar het volgende adres versturen:

Websend BV
t.a.v. Afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Let op! 

Vraag bij het PostNL-pakketpunt om een fysiek verzendbewijs en controleer of daar het het adres Nieuwstraat 22 in Leidschendam op staat vermeld. Retourneren aan het antwoordnummer is gratis via PostNL. Wij adviseren wel om te zorgen voor een onherkenbare, neutrale verpakking. Verstuur je je pakket met een andere vervoerder dan zijn de kosten en risico's hiervan voor eigen rekening. Als wij jouw toestel hebben ontvangen en het aan de gestelde voorwaarden voldoet, krijg je binnen drie werkdagen een nieuw toestel, mits voorradig. Je ontvangt bij je nieuwe telefoon de oorspronkelijke accessoires terug als blijkt dat de meegeleverde accessoires het probleem niet veroorzaken. Wanneer de gekozen telefoon niet op voorraad is, krijg je een e-mail met de verwachte levertijd. Je kunt je defecte telefoon ook langs brengen bij ons servicepunt in Leidschendam. We kunnen dan niet altijd meteen een nieuw toestel mee teruggeven. Je nieuwe telefoon kun je meestal de volgende dag ophalen. We kunnen het toestel ook naar je opsturen.

Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 18:00
woensdag
10:00 - 18:00
donderdag
10:00 - 18:00
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.