Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Garanties

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit wil zeggen dat een product moet functioneren zoals je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Als blijkt dat dit niet het geval is, kan je dit bij ons laten controleren en het product ter reparatie aanbieden. Telefoons hebben standaard een fabrieksgarantie van 24 maanden. Voor meegeleverde en gekochte accessoires gelden andere termijnen, deze vind je hier

Onder de fabrieksgarantie vallen defecten die je niet zelf kan voorkomen, zoals softwareproblemen of productiefouten. De oorspronkelijke factuurdatum blijft bepalend voor de garantietermijn; ook als het product in de tussentijd is gerepareerd of vervangen in een reparatiecentrum. Dit betekent dat de fabrieksgarantie op je telefoon na de reparatie weer ingaat tot 24 maanden vanaf de oorspronkelijke factuurdatum. Val-, stoot-, druk-, of waterschade valt altijd buiten de garantie. Tevens valt een reparatie buiten de garantie als je product geopend wordt door een derde, iemand die hiervoor geen toestemming heeft van de fabrikant. Je ontvangt in deze gevallen altijd een prijsopgave.

Klantenservice

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden