Vragen & contact
Stap 1: Kies een categorie
Stap 2: Kies je vraag
Reparatie binnen je garantie
Per fabrikant kan de reparatieprocedure verschillen. Voer het IMEI-nummer van jouw telefoon in op de garantie-pagina, zodat je kunt kijken wat je moet doen. Het bijbehorende garantie- en reparatietraject wordt dan helder uitgelegd. Let op: voer alleen de cijfers in van de IMEI-code. Eventuele leestekens zoals ‘/’ of ‘-’hoef je niet in te vullen. Het IMEI-nummer staat op de toesteldoos, factuur of toets *#06# in op jouw smartphone om het IMEI-nummer te achterhalen.
Verwijder geen onderdelen van de telefoon als dat normaal niet mogelijk is, zoals bijvoorbeeld een vaste achterkant of accu. Controleer of je de simkaart en eventuele geheugenkaart uit de telefoon hebt gehaald voor je deze opstuurt naar het reparatiecentrum, anders worden deze vernietigd door het reparatiecentrum. Als je een screenprotector op je beeldscherm hebt wordt deze tijdens de reparatie van je telefoon afgehaald. Deze kun je later niet meer opnieuw opplakken. Houd er ook rekening mee dat alle gegevens van je telefoon worden verwijderd. Het reparatiecentrum maakt geen back-up van de gegevens op je telefoon. Maak dus zelf een back-up voordat je het toestel ter reparatie verstuurt. Indien wij een telefoon zonder ordernummer of klantinformatie ontvangen hebben bewaren wij deze 6 maanden. Na 6 maanden wordt de telefoon milieuvriendelijk verwerkt.
Als je een Samsung-telefoon hebt, kan je een Samsung Servicecenter bezoeken. Wij raden je aan om de aankoopfactuur van je telefoon mee te nemen naar het servicecenter.