Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Reparatie binnen je garantie

Per fabrikant kan de reparatieprocedure verschillen. Voer het IMEI-nummer van jouw telefoon in op de garantie-pagina, zodat je kunt kijken wat je moet doen. Het bijbehorende garantie- en reparatietraject wordt dan helder uitgelegd. Let op: voer alleen de cijfers in van de IMEI-code. Eventuele leestekens zoals ‘/’ of ‘-’hoef je niet in te vullen. Het IMEI-nummer staat op de toesteldoos, factuur of toets *#06# in op jouw smartphone om het IMEI-nummer te achterhalen. 

Verwijder geen onderdelen van de telefoon als dat normaal niet mogelijk is, zoals bijvoorbeeld een vaste achterkant of accu. Controleer of je de simkaart en eventuele geheugenkaart uit de telefoon hebt gehaald voor je deze opstuurt naar het reparatiecentrum, anders worden deze vernietigd door het reparatiecentrum. Als je een screenprotector op je beeldscherm hebt wordt deze tijdens de reparatie van je telefoon afgehaald. Deze kun je later niet meer opnieuw opplakken. Houd er ook rekening mee dat alle gegevens van je telefoon worden verwijderd. Het reparatiecentrum maakt geen back-up van de gegevens op je telefoon. Maak dus zelf een back-up voordat je het toestel ter reparatie verstuurt. Indien wij een telefoon zonder ordernummer of klantinformatie ontvangen hebben bewaren wij deze 6 maanden. Na 6 maanden wordt de telefoon milieuvriendelijk verwerkt.

Als je een Samsung-telefoon hebt, kan je een Samsung Servicecenter bezoeken. Wij raden je aan om de aankoopfactuur van je telefoon mee te nemen naar het servicecenter. 

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden