Mobiel.nl
Cookievoorkeuren

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Dankzij functionele cookies werkt onze site goed en door middel van analytische cookies maken wij onze website beter. Marketing cookies kun je accepteren voor relevante aanbevelingen en advertenties. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies.
Meer info? Lees het in ons cookiebeleid.

Cookies

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Reparatie binnen je garantie

Per fabrikant kan de reparatieprocedure verschillen. Voer het IMEI-nummer van jouw telefoon in op de garantie-pagina, zodat je kunt kijken wat je moet doen. Het bijbehorende garantie- en reparatietraject wordt dan helder uitgelegd. Let op: voer alleen de cijfers in van de IMEI-code. Eventuele leestekens zoals ‘/’ of ‘-’hoef je niet in te vullen. Het IMEI-nummer staat op de toesteldoos, factuur of toets *#06# in op jouw smartphone om het IMEI-nummer te achterhalen. 

Verwijder geen onderdelen van de telefoon als dat normaal niet mogelijk is, zoals bijvoorbeeld een vaste achterkant of accu. Controleer of je de simkaart en eventuele geheugenkaart uit de telefoon hebt gehaald voor je deze opstuurt naar het reparatiecentrum, anders worden deze vernietigd door het reparatiecentrum. Als je een screenprotector op je beeldscherm hebt wordt deze tijdens de reparatie van je telefoon afgehaald. Deze kun je later niet meer opnieuw opplakken. Houd er ook rekening mee dat alle gegevens van je telefoon worden verwijderd. Het reparatiecentrum maakt geen back-up van de gegevens op je telefoon. Maak dus zelf een back-up voordat je het toestel ter reparatie verstuurt. Indien wij een telefoon zonder ordernummer of klantinformatie ontvangen hebben bewaren wij deze 6 maanden. Na 6 maanden wordt de telefoon milieuvriendelijk verwerkt.

Als je een Samsung-telefoon hebt, kan je een Samsung Servicecenter bezoeken. Wij raden je aan om de aankoopfactuur van je telefoon mee te nemen naar het servicecenter. 

Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 18:00
woensdag
10:00 - 18:00
donderdag
10:00 - 18:00
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.