Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Hulp van een monteur

Bij alle providers die wij aanbieden krijg je van de provider instructies om de modem en/of tv-boxen eerst zelf aan te sluiten. Mocht je er niet uitkomen dan is een installatiemonteur ook mogelijk. Dit kan je via de provider aanvragen.


Provider

Voorwaarden en kosten van de monteur

OdidoInstallatiemonteur is gratis voor de basistaken. Het is verplicht bij het aansluiten van glasvezel. De kosten hiervan bedragen €75,-.
ZiggoDe installatiemonteur is gratis tot 8 weken na ontvangst van het installatiepakket. 
KPNDe installatiemonteur is gratis als zelfinstallatie niet mogelijk is door de klant. Anders bedragen de kosten €75,-.
YoufoneDe installatiemonteur is verplicht bij aansluiten van glasvezel en is dan kosteloos. In andere situaties bedragen de kosten €60,-.
Budget ThuisDe installatiemonteur is kosteloos bij het aansluiten van glasvezel. In andere situaties zijn de kosten voor telefonische installatiehulp €20,- en een installatiemonteur op locatie €79,-
DeltaMocht zelfinstallatie niet lukken dan is de monteur service kosteloos. 
CaiwayMocht zelfinstallatie niet lukken dan is de monteur service kosteloos.


Klantenservice

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden