Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Een abonnement aanvragen met een buitenlands rekeningnummer

Het kan voorkomen dat je, ook met een Nederlands legitimatiebewijs, misschien een buitenlands IBAN-nummer hebt. Ook dan is het mogelijk om een abonnement af te sluiten. Op dit moment ondersteunt ons bestelformulier het bestellen en aanvragen van een abonnement met een niet-Nederlands rekeningnummer helaas (nog) niet. Wil je een abonnement bestellen met een buitenlandse rekening? Dan vragen wij je graag om jouw bestelling telefonisch te plaatsen samen met een van onze klantenservice collega's. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden en helpen bij het afsluiten van een abonnement met een buitenlands rekeningnummer. 

Heb je een buitenlands legitimatiebewijs en wil je een abonnement afsluiten? Kijk dan hier.

Klantenservice

Gesloten, opent vandaag om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden