Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Een abonnement aanvragen met een buitenlands rekeningnummer

Het kan voorkomen dat je, ook met een Nederlands legitimatiebewijs, misschien een buitenlands IBAN-nummer hebt. Ook dan is het mogelijk om een abonnement af te sluiten. Op dit moment ondersteunt ons bestelformulier het bestellen en aanvragen van een abonnement met een niet-Nederlands rekeningnummer helaas (nog) niet. Wil je een abonnement bestellen met een buitenlandse rekening? Dan vragen wij je graag om jouw bestelling telefonisch te plaatsen samen met een van onze klantenservice collega's. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden en helpen bij het afsluiten van een abonnement met een buitenlands rekeningnummer. 

Heb je een buitenlands legitimatiebewijs en wil je een abonnement afsluiten? Kijk dan hier.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden