Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Tarieven in het buitenland bij een Simyo abonnement

Om met Simyo in het buitenland te kunnen bellen, moet bellen in het buitenland vooraf ingeschakeld worden.  Zet de optie 'Bellen in en naar het buitenland' aan op je persoonlijke Simyo-account. Je vindt deze optie onder het kopje Instellingen - Netwerkinstellingen. Je kunt de optie weer uit zetten, als je terugkomt vanuit het buitenland. Simyo hanteert afwijkende tarieven voor bellen en internet in landen buiten de EU. Wil je meer weten over de tarieven van Simyo, zowel binnen als buiten de EU? Check dan dit document van Simyo met een overzicht.

Roam Like at Home bij Simyo

Vanaf 15 juni 2017 geniet je binnen heel de EU van je abonnement zoals je in Nederland gewend bent, zonder extra kosten. Iedere provider moet hier verplicht aan meewerken door de nieuwe roaming wetgeving die is opgesteld door de Europese Unie. Hiermee wordt het makkelijk om met je mobiele abonnement ook in andere landen binnen de Europese Unie te bellen, sms’en en internetten. Gebruik je meer dan je bundel? Dan betaal je het Nederlandse buitenbundeltarief. De wijzigingen gaan automatisch in per 1 juni 2017. Je hoeft hier niets voor te activeren. Het enige wat je moet doen is je roaming aanzetten in het buitenland via de instellingen van je telefoon. Let op: de tarieven voor bellen en sms'en vanuit Nederland naar landen binnen de EU blijven onveranderd. Dit valt dus niet binnen de nieuwe wetgeving. 

Roamen uit je bundel geldt voor de volgende landen

België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, IJsland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Guadeloupe (FR), Martinique (FR), Noorwegen, Frans Guyana (FR), Réunion (FR), Mayotte (FR), Saint Martin (FR), Azoren (PT), Madeira (PT), Canarische eilanden (ESP), Gibraltar (GB) en Zwitserland.

Klantenservice

Gesloten, opent vandaag om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden