Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Simyo Compleet

Met Simyo Compleet krijg je als klant met een Sim Only, die ook KPN Thuis Internet Internet gebruikt, extra data bovenop de gekozen databundel. Dit kan oplopen tot wel 10 GB extra. Een internetbundel van bijvoorbeeld 20 GB wordt dan 30 GB! Dit is helemaal gratis en je zit nergens aan vast. Je activeert Simyo Compleet via Mijn Simyo.

Hoe werkt het?

  • Log in op Mijn Simyo en zie direct of je in aanmerking komt. Volg de stappen om Simyo Compleet in een handomdraai te activeren.
  • Simyo checkt op het moment van aanmelden of de adresgegevens van jouw Sim Only abonnement overeenkomen met het adres van het KPN Thuis Internet Internet abonnement.
  • Is het activeren gelukt? Mooi! Vanaf de eerste dag van de volgende maand krijg je dan de extra GB’s, elke maand weer. Je kunt daarnaast je bundels nog steeds maandelijks wijzigen.

Meer weten? Bekijk dan de voorwaarden van Simyo Compleet.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden