Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Nummerbehoud aanvragen bij hollandsnieuwe

Heb je een bestelling geplaatst voor een abonnement bij hollandsnieuwe en gekozen voor nummerbehoud? Dan moet je voor het aanvragen van nummerbehoud nog een aantal stappen doorlopen. Volg de onderstaande stappen om nummerbehoud aan te vragen zodra je de bevestigingsmail van hollandsnieuwe van je bestelling hebt ontvangen. 

1. Log in op mijn hollandsnieuwe met de inloggegevens uit de bevestigingsmail.
2. Selecteer je 06-nummer.
3. Ga naar 'instellingen' weergegeven onder aan je scherm.
4. Ga naar het kopje 'nummer overzetten naar hollandsnieuwe'.
5. Kies dan voor 'nummer overzetten'.
6. Vul de ontvangen validatiecode in.

Deze code kun je in mijn hollandsnieuwe invoeren om jouw nummer te valideren. Ben je een zakelijker gebruiker? Dan heeft hollandsnieuwe je telefoon-en klantnummer van je vorige provider nodig. Vraag binnen 14 dagen nummerbehoud aan nadat we je bestelling hebben verzonden. Hollandsnieuwe regelt dan de opzegging bij je vorige provider.

Klantenservice

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden