Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

hollandsnieuwe - De eerste maand abonnementskosten en aansluitkosten

Wij zijn verantwoordelijk gesteld door hollandsnieuwe om de abonnementskosten voor de eerste maand van het nieuwe abonnement en de aansluitkosten te incasseren bij onze klanten. Deze kosten worden binnen zeven dagen na de ingangsdatum van het nieuwe abonnement (die op de factuur vermeld staat die je van ons ontvangen hebt) door ons geïncasseerd. Het is overigens mogelijk dat deze datum afwijkt van de daadwerkelijke ingangsdatum. Bij een verlenging van je hollandsnieuwe abonnement incasseren we niet de eerste maand en is er geen sprake van aansluitkosten. 

Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 18:00
woensdag
10:00 - 18:00
donderdag
10:00 - 18:00
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.