Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

hollandsnieuwe - De eerste maand abonnementskosten en aansluitkosten

Wij zijn verantwoordelijk gesteld door hollandsnieuwe om de abonnementskosten voor de eerste maand van het nieuwe abonnement en de aansluitkosten te incasseren bij onze klanten. Deze kosten worden binnen zeven dagen na de ingangsdatum van het nieuwe abonnement (die op de factuur vermeld staat die je van ons ontvangen hebt) door ons geïncasseerd. Het is overigens mogelijk dat deze datum afwijkt van de daadwerkelijke ingangsdatum. Bij een verlenging van je hollandsnieuwe abonnement incasseren we niet de eerste maand en is er geen sprake van aansluitkosten. 

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden