Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Meegeleverde simkaart bij bestelling

Het kan zijn dat je voor je nieuwe telefoon een ander formaat simkaart nodig hebt. Daarom sturen we in sommige gevallen (afhankelijk van de provider) een 3-in-1 simkaart naar je op. Dit is een simkaart waar je een reguliere, micro of nanosimkaart zelf uit kunt drukken.  Heb je een toestel dat eSIM ondersteunt bij T-Mobile, KPN of Vodafone? Dan kan je daar ook nog voor kiezen in het bestelformulier.

Of je standaard een nieuwe simkaart bij je bestelling krijgt is afhankelijk van de provider en of het abonnement een verlenging is of een nieuw contract. Bij een nieuw abonnement wordt er standaard een nieuwe simkaart meegeleverd, met uitzondering van Simyo. Bij verlengingen wordt standaard geen simkaart meegezonden, tenzij er expliciet een eSIM wordt aangevraagd in het bestelformulier. Wordt er geen simkaart meegeleverd maar denk je deze wel nodig te hebben? Neem dan contact met ons op via info@mobiel.nl.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Gesloten, opent morgen om 10:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden