Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Meegeleverde simkaart bij bestelling

Het kan zijn dat je voor je nieuwe telefoon een ander formaat simkaart nodig hebt. Daarom sturen we in sommige gevallen (afhankelijk van de provider) een 3-in-1 simkaart naar je op. Dit is een simkaart waar je een reguliere, micro of nanosimkaart zelf uit kunt drukken.  Heb je een toestel dat eSIM ondersteunt bij T-Mobile, KPN of Vodafone? Dan kan je daar ook nog voor kiezen in het bestelformulier.

Of je standaard een nieuwe simkaart bij je bestelling krijgt is afhankelijk van de provider en of het abonnement een verlenging is of een nieuw contract. Bij een nieuw abonnement wordt er standaard een nieuwe simkaart meegeleverd, met uitzondering van Simyo. Bij verlengingen wordt standaard geen simkaart meegezonden, tenzij er expliciet een eSIM wordt aangevraagd in het bestelformulier. Wordt er geen simkaart meegeleverd maar denk je deze wel nodig te hebben? Neem dan contact met ons op via info@mobiel.nl.

Klantenservice

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden