Mobiel.nl
Cookievoorkeuren

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Dankzij functionele cookies werkt onze site goed en door middel van analytische cookies maken wij onze website beter. Marketing cookies kun je accepteren voor relevante aanbevelingen en advertenties. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies.
Meer info? Lees het in ons cookiebeleid.

Cookies

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Activeren simkaart

Om gebruik te kunnen maken van een nieuwe simkaart dien je deze eerst te activeren. Afhankelijk van de situatie, kan het zijn dat je hiervoor extra stappen moet ondernemen. Hierover vind je de verschillende situaties en wat je moet doen.

Vervangende simkaart activeren

Was je je simkaart bijvoorbeeld verloren en heb je van Mobiel.nl een vervangende simkaart gekregen? Dan moet deze eerst geactiveerd worden voordat je deze kunt gebruiken. In veel gevallen kunnen wij dit voor je in orde maken! Stuur ons een bericht via WhatsApp of mail ons zodra je jouw nieuwe simkaart hebt ontvangen. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat jouw telefoonnummer op deze nieuwe simkaart geactiveerd wordt. Je oude simkaart wordt hiermee direct geblokkeerd en ongeldig. Als wij dit niet voor je kunnen regelen, zullen wij je doorverwijzen naar de provider.

Simkaart activeren met nummerbehoud

Wanneer je overstapt van provider en je je nummer meeneemt, krijg je een nieuwe simkaart geleverd. Jouw nieuwe simkaart wordt vanzelf actief op de datum die je van je nieuwe provider hebt doorgekregen. Op die datum kun je jouw simkaart direct gaan gebruiken. Neem de simkaart niet in gebruik vóór de datum die je provider doorgegeven heeft. Als je dit doet krijg je mogelijk dubbele kosten.

Simkaart activeren bij nieuw abonnement

Heb je een nieuw abonnement besteld zonder nummerbehoud? Dan kun je je simkaart met het nieuwe telefoonnummer direct gaan gebruiken wanneer je deze ontvangen hebt. Heb je je simkaart in je telefoon gestopt en werkt deze niet direct? Start dan je toestel, met je nieuwe simkaart erin, opnieuw op. Je simkaart maakt zo opnieuw verbinding met de satelliet wat dit probleem verhelpt.

Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 18:00
woensdag
10:00 - 18:00
donderdag
10:00 - 18:00
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.