Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Eenmalige kosten

Buiten de maandelijkse kosten voor het abonnement, betaal je soms ook eenmalige kosten. De kosten die eenmalig in rekening gebracht kunnen worden zijn bijvoorbeeld aansluitkosten,  verzendkosten voor het installatiepakket of kosten voor nummerbehoud. Deze kosten zijn afhankelijk van wat je bestelt en bij welke provider je dit doet. Als je kiest voor installatie door een monteur worden hier ook eenmalig kosten voor in rekening gebracht. De monteur komt dan bij je thuis om de verbinding aan te sluiten.

Klantenservice

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden