Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Procedure na bestellen

Nadat je de bestelling hebt geplaatst wordt deze direct in behandeling genomen door de provider.  Ter bevestiging van je aanvraag ontvang je van de aanbieder een welkomstmail met belangrijke informatie rondom je nieuwe abonnement, zoals de verwachte levering en installatie. Lees deze mail goed door en handel eventuele actiepunten af.

Nadat de bestelling in orde is gemaakt, krijg je een doe-het-zelf-pakket thuisgestuurd, met daarin alle benodigde materialen om internet, tv of alles-in-1 te installeren. Je kan er ook voor kiezen om de installatie door een monteur te laten doen. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Als je kiest voor hulp van een monteur, nemen zij contact met je op voor het maken van een afspraak.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden