Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Procedure na bestellen

Nadat je de bestelling hebt geplaatst wordt deze direct in behandeling genomen door de provider.  Ter bevestiging van je aanvraag ontvang je van de aanbieder een welkomstmail met belangrijke informatie rondom je nieuwe abonnement, zoals de verwachte levering en installatie. Lees deze mail goed door en handel eventuele actiepunten af.

Nadat de bestelling in orde is gemaakt, krijg je een doe-het-zelf-pakket thuisgestuurd, met daarin alle benodigde materialen om internet, tv of alles-in-1 te installeren. Je kan er ook voor kiezen om de installatie door een monteur te laten doen. Hier zijn wel kosten aan verbonden. Als je kiest voor hulp van een monteur, nemen zij contact met je op voor het maken van een afspraak.

Klantenservice

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden