Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Tarieven in het buitenland bij een Vodafone abonnement

Vanaf 1 juni 2017 geniet je binnen heel de EU van je Vodafone-abonnement zoals je in Nederland gewend bent, zonder extra kosten. Hiermee wordt het makkelijk om met je mobiele abonnement ook in andere landen binnen de Europese Unie te bellen, sms’en en internetten. Gebruik je meer dan je bundel? Dan betaal je het Nederlandse buitenbundeltarief. De wijzigingen gaan automatisch in. Je hoeft hier niets voor te activeren. Het enige wat je moet doen is je roaming aanzetten in het buitenland via de instellingen van je telefoon.

Roamen uit je bundel geldt voor de volgende landen

Albanië, Andorra, België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe, Guernsey, Hongarije, IJsland, Ierland, Isle Of Man, Italië, Jersey, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Martinique, Mayotte, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Réunion, Saint Martin, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland.

Let op: de tarieven voor bellen en sms'en vanuit Nederland náár landen binnen de EU blijven onveranderd. Dit valt dus niet binnen de nieuwe wetgeving. 

Buiten de EU

Vodafone hanteert verschillende tarieven voor bellen en internet in landen buiten de EU. Zodra je in het buitenland bent krijg je automatisch een sms'je met de tarieven. Wil je extra veel online zijn? Dan kan je altijd een extra bundel aanzetten voor in het buitenland, waarmee je voor een vast bedrag een aantal belminuten, sms'jes en MB's koopt. Om je te beschermen tegen hoge kosten, zit er een standaard limiet van € 60,50 op het gebruik van MB's in het buitenland. Dit limiet kun je zelf aan- of uitzetten en je kunt bij een abonnement ook het bedrag aanpassen.

Ben je benieuwd wat bij jouw provider de tarieven zijn voor bellen en internet in het buitenland? Klik dan hier voor het volledige tariefoverzicht. Hier kun je de tarieven vinden binnen de EU en hier de tarieven buiten de EU.

Klantenservice

Gesloten, opent vandaag om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden