Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Odido Toestelflexibiliteit

Heb je nog een goede telefoon? Dan is een sim-only abonnement een slimme en voordelige keuze. Gaat je toestel toch onverwachts kapot of wil je toch graag een nieuw toestel terwijl je nog een lopend sim only-abonnement hebt? Dan kunnen wij je hierbij helpen! Odido biedt hiervoor een mooie oplossing: toestelflexibiliteit. Wanneer je ervoor kiest om je toestel met behulp van toestelflexibiliteit te bestellen, wordt je huidige contract opengebroken en verlengd met een nieuw abonnement. 


Dus heb je nu een sim only van Odido, maar wil je toch alvast een abonnement mét toestel? Dat kan! Je huidige contract wordt dan automatisch beëindigd en je nieuwe abonnement met toestel gaat direct in. 

Voor meer informatie kan je de voorwaarden van toestelflexibiliteit bekijken. 


Gebruikmaken van een contractverlenging met toestelflexibiliteit kan met de abonnementsprijzen die je ziet op onze website bij verlengingen met Odido. Toestelflexibiliteit is alleen mogelijk bij een verlenging vanaf een bestaand Odido contract. Je kunt helaas niet overstappen naar Odido met Toestelflexibiliteit als je huidige contract niet van Odido is. Om deze service te kunnen aanbieden, brengen wij een extra administratieve vergoeding van € 40,- in rekening. Deze vergoeding dekt de bijkomende administratieve kosten die gepaard gaan met het verwerken van je bestelling. Als je in aanmerking komt voor de toestelflexibiliteit, dan ontvang je na het plaatsen van je bestelling een e-mail met meer informatie. Wanneer je gebruikt van een Tele2 prijsplan is Toestelflexibiliteit niet mogelijk. 


T-Mobile heeft per 5 september 2023 haar naam gewijzigd naar Odido. Hier lees je meer!

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden