Vragen & contact
Stap 1: Kies een categorie
Stap 2: Kies je vraag
Stap 3: Lees meer over...
Odido Toestelflexibiliteit
Heb je nog een goede telefoon? Dan is een sim-only abonnement een slimme en voordelige keuze. Gaat je toestel toch onverwachts kapot of wil je toch graag een nieuw toestel terwijl je nog een lopend sim only-abonnement hebt? Dan kunnen wij je hierbij helpen! Odido biedt hiervoor een mooie oplossing: toestelflexibiliteit. Wanneer je ervoor kiest om je toestel met behulp van toestelflexibiliteit te bestellen, wordt je huidige contract opengebroken en verlengd met een nieuw abonnement.
Dus heb je nu een sim only van Odido, maar wil je toch alvast een abonnement mét toestel? Dat kan! Je huidige contract wordt dan automatisch beëindigd en je nieuwe abonnement met toestel gaat direct in.
Voor meer informatie kan je de voorwaarden van toestelflexibiliteit bekijken.
Gebruikmaken van een contractverlenging met toestelflexibiliteit kan met de abonnementsprijzen die je ziet op onze website bij verlengingen met Odido. Toestelflexibiliteit is alleen mogelijk bij een verlenging vanaf een bestaand Odido contract. Je kunt helaas niet overstappen naar Odido met Toestelflexibiliteit als je huidige contract niet van Odido is. Om deze service te kunnen aanbieden, brengen wij een extra administratieve vergoeding van € 40,- in rekening. Deze vergoeding dekt de bijkomende administratieve kosten die gepaard gaan met het verwerken van je bestelling. Als je in aanmerking komt voor de toestelflexibiliteit, dan ontvang je na het plaatsen van je bestelling een e-mail met meer informatie. Wanneer je gebruikt van een Tele2 prijsplan is Toestelflexibiliteit niet mogelijk.
T-Mobile heeft per 5 september 2023 haar naam gewijzigd naar Odido. Hier lees je meer!
Klantenservice
Waarmee kunnen we je helpen?
Servicepunt
Extra's
Btw-nummer: NL815982434B01