Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Tarieven in het buitenland bij een KPN abonnement

Sinds 1 juni 2017 geniet je binnen heel de EU van je abonnement bij KPN zoals je in Nederland gewend bent, zonder extra kosten. Hiermee wordt het makkelijk om met je mobiele abonnement ook in andere landen binnen de Europese Unie te bellen, sms’en en internetten. Gebruik je meer dan je bundel? Dan betaal je het Nederlandse buitenbundeltarief. Je hoeft hier niets voor te activeren. Het enige wat je moet doen is je roaming aanzetten in het buitenland via de instellingen van je telefoon.

Let op: de tarieven voor bellen en sms'en vanuit Nederland náár landen binnen de EU blijven onveranderd bij KPN Basis en KPN Budget. Dit valt dus niet binnen de nieuwe wetgeving. Alleen met een KPN Zorgeloos-abonnement bel je ook onbeperkt van Nederland náár de Europese Unie. 

Roamen uit je bundel geldt voor de volgende landen

Andorra, België, Bulgarije, Cyprus (Griekse deel), Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk (ook Guadeloupe, Martinique, Faeröer Eilanden, Frans Guyana, Réunion, Mayotte en Saint Martin), Franse Antillen, Gibraltar, Griekenland, Guernsey, Hongarije, Ierland, IJsland, Isle of Man, Italië, Jersey, Kroatië, Kanaaleilanden, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal (ook Azoren en Madeira), Roemenië, San Marino, Slovenië, Slowakije, Spanje (ook de Canarische Eilanden en Gibraltar), Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden en Zwitserland.

Buiten de Europese Unie

Maak je een verre reis buiten de EU? Dan kan je een 'Extra bundel' activeren, zodat je altijd voordelig internet, belt en sms't voor één vast bedrag. Zodra je bundel op is, wordt deze automatisch stopgezet zodat je geen onverwachte internetkosten maakt. Je betaal vanaf dan per minuut en sms een duurder tarief. 


Ben je benieuwd wat bij jouw provider de tarieven zijn voor bellen en internet in het buitenland? Klik dan hier voor het tariefoverzicht en hier voor de tarieven buiten de EU.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Gesloten, opent vandaag om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden