Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Internetten, bellen en sms'en vanuit je bundel in de hele EU

Vanaf 15 juni 2017 geniet je van je abonnement binnen heel de EU zoals je in Nederland gewend bent, zonder extra kosten. Iedere provider moet hier verplicht aan meewerken door de nieuwe roaming wetgeving die is opgesteld door de Europese Unie. Hiermee wordt het makkelijk om met je mobiele abonnement ook in andere landen binnen de Europese Unie te bellen, sms’en en internetten. Gebruik je meer dan je bundel? Dan betaal je het Nederlandse buitenbundeltarief. De wijzigingen gaan automatisch in per 15 juni 2017. Je hoeft hier niets voor te activeren. Het enige wat je moet doen is je roaming aanzetten in het buitenland via de instellingen van je telefoon.

Meer informatie? Bekijk dan onze roamingpagina.

Klantenservice

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden