Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Incomplete bestelling

Het kan helaas voorkomen dat je pakket incompleet hebt ontvangen. Het kan zo zijn dat niet alle artikelen voorradig zijn en dit nog wordt nagestuurd. Staat het missende artikel wel op de bijgeleverde pakbon als verzonden, maar heb je deze niet ontvangen? Neem dan binnen 48 uur na levering van je pakket contact met onze klantenservice op. Wij zijn alle dagen van de week telefonisch bereikbaar op 070 301 0 301 of stuur ons een WhatsApp.


Het is belangrijk dat je bij voorkeur binnen de 48 uur na levering van je pakket contact met ons opneemt, omdat er mogelijk alleen binnen deze termijn onderzoek kan worden gedaan. Als je later contact opneemt, kan dat gevolgen hebben voor de afhandeling van je klacht.

Klantenservice

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden