Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Aankopen bij een servicepunt

Voor advies van onze ervaren en kundige medewerkers ben je van harte welkom bij ons servicepunt in Leidschendam. Zij helpen je met het plaatsen van je bestelling voor een abonnement of losse telefoon. Zorg dat je een geldig legitimatiebewijs en pinpas bij je hebt. Als het gewenste toestel op voorraad is, kunnen onze medewerkers meestal het abonnement meteen voor je aansluiten. Je kan dan ook direct het toestellen meenemen naar huis. Uitzonderingen hierop is Vodafone met nummerbehoud. De verwerkingstijd hiervoor doet wat langer. Nadat de aanvraag door de provider is goedgekeurd kan het toestel worden afgehaald bij ons servicepunt of worden opgestuurd.  

Betaalmogelijkheden  
Als je een bestelling op wilt komen halen bij ons servicepunt, dan kan er alleen met PIN betaald worden. De betaling kan ook vooraf voldaan worden middels vooruitbetalen per bank/giro of iDEAL. Het is helaas niet mogelijk om met een creditcard te betalen.


Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 18:00
woensdag
10:00 - 18:00
donderdag
10:00 - 18:00
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.