Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Afwezig tijdens levering

Afwezig tijdens levering door PostNL

Als je niet thuis bent op het moment dat de bezorger langskomt met je pakketje, wordt je pakket afgeleverd bij een PostNL-locatie. Het pakket kan ook door iemand anders worden aangenomen in het huishouden zolang diegene meerderjarig is. In de Track&Trace-code kan je vinden naar welke PostNL-locatie je pakket wordt gestuurd. Vanaf de volgende werkdag kan je het pakket afhalen op deze locatie. Je kan je pakket daar één week lang afhalen, daarna wordt deze geretourneerd. Als je het pakket op gaat halen, moet je een geldig legitimatiebewijs bij je hebben en de Track&Trace-code. Je kan niet iemand machtigen om het pakket voor je op te halen. Let op: als het pakket op vrijdag niet aangenomen wordt, kan je het pas op maandag afhalen bij het afhaalpunt.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Gesloten, opent morgen om 10:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden