Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Gegevens overzetten in het servicepunt

Als je wilt wisselen naar een nieuw toestel zonder je gegevens te verliezen, staan onze experts voor je klaar. Vanwege de extra tijd die dit in beslag neemt, rekenen we hier €19,95 voor. Wij dragen zorg voor de overdracht van je apps*, instellingen, contacten, berichten, foto's en video's naar je nieuwe apparaat. Om te zorgen dat we dit zorgvuldig kunnen doen, raden we je aan een afspraak te maken hieronder. Tijdens actieperiodes kan er geen afspraak worden gemaakt. 

 *De WhatsApp back-up en, indien gewenst, je DigiD-app kan ook worden overgezet naar je nieuwe telefoon. Het overzetten van een WhatsApp back-up van Apple naar Android, of andersom, lukt helaas niet altijd. Uiteraard zullen we ons best doen om dit, volledig, over te zetten. 

Een afspraak maken voor in Leidschendam

Instructies voor het zelf overzetten van gegevens

Wist je dat we ook uitgebreide handleidingen hebben waarmee je zelf ook de gegevens over kunt zetten? Deze vind je hier terug voor het overzetten vanaf een Android-toestel en vind je hier terug voor het overzetten vanaf een Apple-toestel

Klantenservice

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden