Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Annuleren bij een servicepunt

Voor het annuleren van een product kun je ook terecht bij ons servicepunt in Leidschendam. De servicepuntmedewerker neemt het toestel in en controleert of het toestel en de verpakking voldoen aan de eisen van de herroeping. Het toestel moet -voor zover redelijkerwijs mogelijk- compleet en onbeschadigd in de originele verpakking teruggestopt worden. Als je voldoet aan de gestelde voorwaarden wordt de annulering doorgezet naar de betreffende afdeling die de annulering verder verwerkt bij de provider. Ze houden je vervolgens per e-mail hiervan verder op de hoogte. Bij herroeping krijg je uiterlijk 14 dagen na de herroeping en ontvangst van het toestel je geld terug. Eventuele waardevermindering kan in rekening gebracht worden. Als aan alle voorwaarden voldaan is, krijg je het gehele aankoopbedrag, inclusief verzendkosten, terug. Wanneer je een los toestel of accessoire wil annuleren in ons servicepunt kan dat gelijk als je voldoet aan de voorwaarden van  de annulering. Het betaalde bedrag, min eventuele waardevermindering, ontvang je dan binnen vijf werkdagen terug op het bij ons bekende rekeningnummer. 

Klantenservice

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden