Mobiel.nl
Cookievoorkeuren

Om je beter en persoonlijker te helpen, gebruiken wij cookies en vergelijkbare technieken. Dankzij functionele cookies werkt onze site goed en door middel van analytische cookies maken wij onze website beter. Marketing cookies kun je accepteren voor relevante aanbevelingen en advertenties. Kies je voor weigeren? Dan plaatsen wij alleen de functionele en analytische cookies.
Meer info? Lees het in ons cookiebeleid.

Cookies

Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Bestellen bij een servicepunt

Abonnement afsluiten of toestel kopen

Naast het telefonisch of via de website plaatsen van een bestelling, is het ook mogelijk om ons servicepunt in Leidschendam te bezoeken. Hier krijg je advies van onze ervaren en kundige medewerkers. Zij helpen je met het plaatsen van je bestelling voor een abonnement of losse telefoon.
Als je langskomt voor het aanvragen van een abonnement, neem dan een geldig legitimatiebewijs en pinpas op jouw naam mee. Als het gewenste toestel op voorraad is, kunnen onze medewerkers in de meeste gevallen het abonnement meteen voor je aansluiten. Ook kan je dan het toestel direct meenemen. Uitzondering hierop is Vodafone met nummerbehoud. De verwerkingstijd bij deze abonnementsvorm neemt helaas wat langer in beslag.
De voorraad op onze website is gelijk met onze voorraad in het servicepunt in Leidschendam. We kunnen helaas geen toestellen of accessoires vooraf apart leggen, mocht je zekerheid willen raden we je aan om vooraf je bestelling te plaatsen en kiezen voor afhalen in Leidschendam. Je ontvangt dan een afhaalbericht zodra je bestelling is goedgekeurd. 

Afspraak maken

Het is niet verplicht om een afspraak te maken in het servicepunt voor het plaatsen van een bestelling, maar het kan zo zijn dat je eventjes moet wachten doordat er meerdere klanten zijn. Mocht je naast het plaatsen van een bestellen ook hulp willen bij het overzetten van gegevens naar je nieuwe toestel raden we je wel aan om een afspraak te maken, zodat we hier tijd voor je kunnen reserveren. Zonder afspraak kunnen we niet garanderen of hiervoor tijd en ruimte is. Tijdens actieperiodes wordt er niet met afspraken gewerkt. 

Een afspraak maken in ons servicepunt

Betaalmogelijkheden

Als je een bestelling op wilt komen halen bij ons servicepunt, dan kan er alleen met PIN betaald worden. De betaling kan ook vooraf voldaan worden middels vooruitbetalen per bank/giro of iDEAL. Het is helaas niet mogelijk om met een creditcard te betalen. We accepteren ook geen Bol.com-cadeaukaarten of VVV cadeaubonnen. 

Servicepunt Leidschendam

Nieuwstraat 22
2266 AD Leidschendam

In de omgeving van het servicepunt in Leidschendam kan je gratis parkeren.

Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 18:00
woensdag
10:00 - 18:00
donderdag
10:00 - 18:00
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.