Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Garantie op accessoires

Garantie op bijgeleverde accessoires

Op de standaard bijgeleverde accessoires van je telefoon, zoals een, headset of datakabel, geldt een garantietermijn van 6 maanden vanaf de factuurdatum. De oorspronkelijke factuurdatum blijft ook van toepassing als een accessoire binnen 6 maanden is hersteld of vervangen door het reparatiecentrum. Breuken in kabels of schade door verkeerd gebruik vallen buiten de fabrieksgarantie. Sommige merken bieden een langere garantietermijn aan op hun accessoires. Zie daarvoor het schema bij garantie op losse accessoires. 

Om het accessoire ter reparatie aan te bieden, kun je deze naar ons opsturen. Stop het accessoire in een neutrale verpakking terug en voeg een schriftelijk bericht toe, met daarin het ordernummer en een klachtomschrijving van je kapotte accessoire. Je kan het pakket naar het volgende adres versturen:

Websend BV
T.a.v. afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Let op! Vraag bij het PostNL-pakketpunt om een fysiek verzendbewijs en controleer of daar het het adres Nieuwstraat 22 in Leidschendam op staat vermeld. Bewaar het fysieke verzendbewijs goed. Wij adviseren om te zorgen voor een onherkenbare, neutrale, verpakking, bijvoorbeeld een bruine doos en voeg daarbij een begeleidend schrijven toe met jouw naam en ordernummer. Retourneren aan het antwoordnummer is kosteloos via een PostNL locatie. Het is ook mogelijk om het pakket te verzenden via een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten hiervan voor eigen rekening. Indien wij een accessoire zonder ordernummer of klantinformatie hebben ontvangen, bewaren wij deze voor drie maanden. Als je accessoire binnen drie maanden niet gekoppeld wordt nadat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, zullen we je accessoire milieuvriendelijk vernietigen.

Garantie op losse accessoires

Als je extra accessoires hebt aangeschaft, zoals een hoesje, geheugenkaartje of powerbank, geldt daar ook een standaard garantietermijn van 6 maanden. Sommige merken bieden wel een langere garantietermijn aan. Zie daarvoor onderstaand schema. Houd er rekening mee dat verkeerd gebruik, ook breuken in kabels, niet binnen de fabrieksgarantie valt.
Uit oogpunt van hygiëne kunnen headsets en/of earpods niet in behandeling worden genomen als deze in gebruikte staat worden geretourneerd. Hier lees je slimme tips om je headset en/of earpods schoon te maken voordat je ze naar ons retourneert. 

Type accessoireGarantietermijnExtra informatie
Apple origineel12 maanden
Apple Airpods12 maandenApple Airpods zien we graag schoongemaakt retour volgens de instructies van Apple. We zien ook graag het originele doosje tegemoet wanneer je gebruik wil maken van de fabrieksgarantie. 
Garmin24 maanden
Google24 maanden
Harman Kardon24 maanden
Huawei24 maanden
JBL24 maanden
Nothing24 maanden
OnePlus24 maanden
Oppo12 maanden
Samsung24 maanden
Overige merken6 maandenIn dit geval ontvangen we graag eerst een bericht van je via de klantenservice, zodat we met je mee kunnen denken over een oplossing.

Procedure op losse accessoires met waarde onder de 20 euro?

Als een accessoire binnen de garantietermijn kapot gaat, kun je per schriftelijk contact opnemen met de klantenservice over de klacht. Stuur een foto mee waarop het defect duidelijk zichtbaar is. Nadat wij de schade hebben beoordeeld, ontvang je bericht over de verdere afhandeling.

Procedure op losse accessoires met waarde boven de 20 euro?

Dan kun je het accessoire direct terugsturen naar ons antwoordnummer. Voeg een schriftelijk bericht toe, met daarin het ordernummer en een klachtomschrijving van je kapotte accessoire. De retourenafdeling zal bij retour je accessoire verder in behandeling nemen. Je kan het pakket naar het volgende adres versturen:

Websend BV
T.a.v. afdeling retouren
Antwoordnummer 10024
2260 VB Leidschendam

Let op! Vraag bij het PostNL-pakketpunt om een fysiek verzendbewijs en controleer of daar het het adres Nieuwstraat 22 in Leidschendam op staat vermeld. Bewaar het fysieke verzendbewijs goed. Wij adviseren om te zorgen voor een onherkenbare, neutrale, verpakking, bijvoorbeeld een bruine doos en voeg daarbij een begeleidend schrijven toe met jouw naam en ordernummer. Retourneren aan het antwoordnummer is kosteloos via een PostNL-locatie. Het is ook mogelijk om het pakket te verzenden via een andere vervoerder, maar dan zijn de kosten hiervan voor eigen rekening. Indien wij een accessoire zonder ordernummer of klantinformatie hebben ontvangen, bewaren wij deze voor drie maanden. Als je accessoire binnen drie maanden niet gekoppeld wordt nadat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, zullen we je accessoire milieuvriendelijk vernietigen.
*Garantie op accessoires die verkregen zijn door een promotie (bijvoorbeeld een gratis headset of speaker) kunnen per promotie en fabrikant verschillen. 

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden