Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Harmony overzicht

Compleet biedt wereldwijde dekking voor:

1. Valschade
2. Stootschade
3. Waterschade
4. Defect na garantieperiode
5. Overige buitenkomende oorzaken

Compleet Plus biedt wereldwijde dekking voor:

1. Valschade
2. Stootschade
3. Waterschade
4. Defect na garantieperiode
5. Overige buitenkomende oorzaken
6. Diefstal en beroving

Handig om te weten:

  • Maandelijks opzegbaar
  • De verzekering betreft een automatische maandelijkse verlenging zonder kennisgeving
  • 14 dagen bedenktijd
  • 24/7 snel en digitaal zelf jouw zaken regelen via Mijn Harmony.

Meer informatie vind je op onze verzekeringspagina.

*Voor de volledige voorwaarden lees de verzekeringskaart, de polisvoorwaarden of de informatie over de maandpremie en het eigen risico.

Mobiel.nl geeft je geen persoonlijk advies of deze verzekering bij jou past. Deze verzekering is er voor iedereen die zijn elektronica wil beschermen tegen schade, en eventueel ook tegen diefstal.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Gesloten, opent vandaag om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden