Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Voorraad van toestellen

Het kan voorkomen dat een toestel niet op voorraad is. Dit vermelden wij met een pictogram bij het toestel. Zo kan je controleren of een toestel direct leverbaar is of niet. Natuurlijk is het wel mogelijk om alvast een bestelling te plaatsen voor een toestel dat niet op voorraad is. Via de persoonlijke orderstatuspagina kan je de verwachte levertijd van je gekozen toestel in de gaten houden.

We gebruiken de volgende pictogrammen:

Het toestel is op voorraad en direct leverbaar.
Het toestel is momenteel in bestelling. Door met de cursor van de muis over het icoontje te gaan, zie je de verwachte levertijd.
Het toestel is niet meer leverbaar.

Klantenservice

Gesloten, opent vandaag om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden