Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Voorraad van toestellen

Het kan voorkomen dat een toestel niet op voorraad is. Dit vermelden wij met een pictogram bij het toestel. Zo kan je controleren of een toestel direct leverbaar is of niet. Natuurlijk is het wel mogelijk om alvast een bestelling te plaatsen voor een toestel dat niet op voorraad is. Via de persoonlijke orderstatuspagina kan je de verwachte levertijd van je gekozen toestel in de gaten houden.

We gebruiken de volgende pictogrammen:

Het toestel is op voorraad en direct leverbaar.
Het toestel is momenteel in bestelling. Door met de cursor van de muis over het icoontje te gaan, zie je de verwachte levertijd.
Het toestel is niet meer leverbaar.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden