Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Factuur van je abonnement

Je maandelijkse facturen inzien kan via je persoonlijke account van de betreffende provider. Het kan voorkomen dat de eerste factuur hoger of lager uitvalt dan je had verwacht. Dit kan komen door de aansluitkosten die de provider in rekening brengt of omdat je voor een ‘gebroken’ maand betaalt. Dit laatste houdt in dat je gefactureerd wordt vanaf de datum dat jouw abonnement ingaat tot het einde van die maand óf tot het einde van de daaropvolgende maand. Het is helaas niet mogelijk om zelf een datum te kiezen waarop de factuur wordt afgeschreven. 

Om je te helpen bij het begrijpen en controleren van je facturen, verwijzen we je graag naar onze extra uitleg over de facturen van de provider.


Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden