Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Inruilwaarde voor je oude telefoon

Wij werken samen met Recommerce. Daar kan je je oude telefoon inleveren om hiervoor een bedrag voor te ontvangen.

Hoe werkt Recommerce?

Je kan via deze link via drie eenvoudige stappen je oude telefoon verkopen. Op basis van een aantal vragen wordt de verwachte inruilwaarde bepaald van je oude toestel en vul je de persoonsgegevens in. Hierna stuur je het product gratis op via PostNL. Bij ontvangst door Recommerce wordt je toestel gecontroleerd en ontvang je binnen 7 dagen de definitieve inruilwaarde.

Wat als mijn oude toestel er niet tussen staat?

Helaas komt je toestel dan niet in aanmerking voor een inruilwaarde.

Waar kan ik terecht voor vragen over de inruilwaarde, betaling en andere vragen?

Recommerce is bereikbaar per mail: support-tradein+nl@recommerce.com

Klantenservice

Gesloten, opent morgen om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Woensdag 29 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 30 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 31 jan
10:00 - 18:00
Zaterdag 1 feb
09:00 - 17:00
Zondag 2 feb
Gesloten
Maandag 3 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 4 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden