Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Wijzigingen doorgeven

Wil je de kleur van je toestel aanpassen of het afleveradres van je bestelling wijzigen? Dat is uiteraard mogelijk totdat wij je bestelling hebben afgerond. Alle wijzigingen in je bestelling kan je doorgeven door contact met onze klantenservice op te nemen.

Verhuizing doorgeven

Wil je een verhuisbericht doorgeven? Dan kan je natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen zodat wij je adres aan kunnen passen in ons systeem. Helaas kunnen wij dit niet wijzigen voor je bij de provider. Hiervoor raden we je aan om contact op te nemen met je provider.

Klantenservice

Gesloten, opent vandaag om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Zaterdag 18 jan
09:00 - 17:00
Zondag 19 jan
Gesloten
Maandag 20 jan
10:00 - 18:00
Dinsdag 21 jan
10:00 - 18:00
Woensdag 22 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 23 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 24 jan
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden