Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Wijzigingen doorgeven

Wil je de kleur van je toestel aanpassen of het afleveradres van je bestelling wijzigen? Dat is uiteraard mogelijk totdat wij je bestelling hebben afgerond. Alle wijzigingen in je bestelling kan je doorgeven door contact met onze klantenservice op te nemen.

Verhuizing doorgeven

Wil je een verhuisbericht doorgeven? Dan kan je natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen zodat wij je adres aan kunnen passen in ons systeem. Helaas kunnen wij dit niet wijzigen voor je bij de provider. Hiervoor raden we je aan om contact op te nemen met je provider.

Klantenservice

Heb je hulp nodig of een vraag over je bestelling? Vul het contactformulier in zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Waarmee kunnen we je helpen?


WhatsApp

Geopend tot 17:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Heb je een korte vraag? App ons!

Mail

Mail info@mobiel.nl
Voor uitgebreide vragen

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Zaterdag 22 feb
09:00 - 17:00
Zondag 23 feb
Gesloten
Maandag 24 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 25 feb
10:00 - 18:00
Woensdag 26 feb
10:00 - 18:00
Donderdag 27 feb
10:00 - 18:00
Vrijdag 28 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
KvK-nummer: 27289206
Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden