Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Wijzigingen doorgeven

Wil je de kleur van je toestel aanpassen of het afleveradres van je bestelling wijzigen? Dat is uiteraard mogelijk totdat wij je bestelling hebben afgerond. Alle wijzigingen in je bestelling kan je doorgeven door contact met onze klantenservice op te nemen.

Verhuizing doorgeven

Wil je een verhuisbericht doorgeven? Dan kan je natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen zodat wij je adres aan kunnen passen in ons systeem. Helaas kunnen wij dit niet wijzigen voor je bij de provider. Hiervoor raden we je aan om contact op te nemen met je provider.

Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 18:00
woensdag
10:00 - 18:00
donderdag
10:00 - 18:00
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.