Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Limiet op aantal abonnementen per provider

Alle providers stellen een limiet op het aantal abonnementen dat je mag aanvragen. In onderstaand overzicht zie je per provider het aantal abonnementen dat je kan aanvragen en wat de voorwaarden hierbij zijn.


ProviderAantalAanvullende informatie
OdidoParticulier: 3 per persoon
Zakelijk: Geen limiet
Het aantal abonnementen is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van Odido en dus persoonsgebonden. Dit kan maximaal oplopen tot drie abonnementen per persoon.
VodafoneParticulier: 5 per persoon
Zakelijk: Geen limiet
Het aantal abonnementen is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van Vodafone en dus persoonsgebonden. Dit kan maximaal oplopen tot vijf abonnementen per persoon.
KPNParticulier: 2 per maand
Zakelijk: Maximaal 4 abonnementen
Het maximum aantal abonnementen per persoon is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van KPN en dus persoonsgebonden.
hollandsnieuweParticulier: 5 abonnementen per adres, waarvan 4 toestelabonnementen
Zakelijk: Maximaal 15 abonnement waarvan 4 toestelabonnementen
Voor de vijf abonnementen per adres geldt een maximum van vier toestelabonnementen, het overige abonnement kan worden aangevraagd als sim only.
BenParticulier: 5 per persoon
Zakelijk: Niet mogelijk
Het maximum aantal abonnementen per persoon is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van Ben en dus persoonsgebonden. Dit kan maximaal oplopen tot vijf abonnementen per persoon. Afhankelijk van je leeftijd zijn er restricties:

18 t/m 20 jaar: Je mag maximaal 1 abonnement met toestel hebben.
21 t/m 25 jaar: Je mag maximaal 2 abonnementen met toestel hebben.
YoufoneParticulier: 5 per adres
Zakelijk: Niet mogelijk
Dit geldt voor actieve abonnementen.
SimyoParticulier: 5 per adres/rekeningnummer
Zakelijk: Niet mogelijk
Dit geldt voor actieve abonnementen.
Budget MobielParticulier: Geen limiet
Zakelijk: Niet mogelijk
Op het adres hebben maximaal 5 abonnementen recht op combivoordeel, indien van toepassing.
LebaraParticulier: 10 per rekeningnummer
Zakelijk: Niet mogelijk
Ieder abonnement moet op een apart e-mailadres besteld worden.
50+ MobielParticulier: 5 abonnementen per adres
Zakelijk: Niet mogelijk
Ieder abonnement moet op een apart e-mailadres besteld worden. Wil je meer abonnementen afsluiten? Dan kan dit worden besproken met de klantenservice van 50+ Mobiel.

Klantenservice

Geopend tot 22:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
maandag
10:00 - 18:00
dinsdag
10:00 - 18:00
woensdag
10:00 - 18:00
donderdag
10:00 - 18:00
vrijdag
10:00 - 18:00
zaterdag
09:00 - 17:00
zondag
Gesloten

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden
Eerste kerstdag (25 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur, alleen via e-mail en WhatsApp.
Tweede kerstdag (26 December 2024)
Geopend van 10:00 tot 18:00 uur.