Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Limiet op aantal abonnementen per provider

Alle providers stellen een limiet op het aantal abonnementen dat je mag aanvragen. In onderstaand overzicht zie je per provider het aantal abonnementen dat je kan aanvragen en wat de voorwaarden hierbij zijn.


ProviderAantalAanvullende informatie
OdidoParticulier: 3 per persoon
Zakelijk: Geen limiet
Het aantal abonnementen is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van Odido en dus persoonsgebonden. Dit kan maximaal oplopen tot drie abonnementen per persoon.
VodafoneParticulier: 5 per persoon
Zakelijk: Geen limiet
Het aantal abonnementen is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van Vodafone en dus persoonsgebonden. Dit kan maximaal oplopen tot vijf abonnementen per persoon.
KPNParticulier: 2 per maand
Zakelijk: Maximaal 4 abonnementen
Het maximum aantal abonnementen per persoon is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van KPN en dus persoonsgebonden.
hollandsnieuweParticulier: 5 abonnementen per adres, waarvan 4 toestelabonnementen
Zakelijk: Maximaal 15 abonnement waarvan 4 toestelabonnementen
Voor de vijf abonnementen per adres geldt een maximum van vier toestelabonnementen, het overige abonnement kan worden aangevraagd als sim only.
BenParticulier: 5 per persoon
Zakelijk: Niet mogelijk
Het maximum aantal abonnementen per persoon is afhankelijk van de kredietwaardigheidstest van Ben en dus persoonsgebonden. Dit kan maximaal oplopen tot vijf abonnementen per persoon. Afhankelijk van je leeftijd zijn er restricties:

18 t/m 20 jaar: Je mag maximaal 1 abonnement met toestel hebben.
21 t/m 25 jaar: Je mag maximaal 2 abonnementen met toestel hebben.
YoufoneParticulier: 5 per adres
Zakelijk: Niet mogelijk
Dit geldt voor actieve abonnementen.
SimyoParticulier: 5 per adres/rekeningnummer
Zakelijk: Niet mogelijk
Dit geldt voor actieve abonnementen.
Budget MobielParticulier: Geen limiet
Zakelijk: Niet mogelijk
Op het adres hebben maximaal 5 abonnementen recht op combivoordeel, indien van toepassing.
LebaraParticulier: 10 per rekeningnummer
Zakelijk: Niet mogelijk
Ieder abonnement moet op een apart e-mailadres besteld worden.
50+ MobielParticulier: 5 abonnementen per adres
Zakelijk: Niet mogelijk
Ieder abonnement moet op een apart e-mailadres besteld worden. Wil je meer abonnementen afsluiten? Dan kan dit worden besproken met de klantenservice van 50+ Mobiel.

Klantenservice

Gesloten, opent morgen om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Woensdag 29 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 30 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 31 jan
10:00 - 18:00
Zaterdag 1 feb
09:00 - 17:00
Zondag 2 feb
Gesloten
Maandag 3 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 4 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden