Vragen & contact

Misschien is je vraag al eens gesteld. Vul een zoekwoord in of kies een categorie.

Persoonsgegevens aanpassen


Op dit moment is het nog niet mogelijk om op jouw persoonlijke orderstatuspagina je persoonlijke gegevens te wijzigen. Als je je persoonsgegevens en/of adresgegevens wilt wijzigen, kun je dit het beste via onze klantenservice regelen. Afhankelijk van het type bestelling en hoe ver je bestelling al verwerkt is, kunnen onze collega's in veel gevallen direct de gegevens aanpassen. In jouw WhatsApp-bericht ontvangen we graag het betreffende ordernummer samen met de huidige en de nieuwe gegevens die we voor je kunnen aanpassen. Zo kunnen we direct de aanpassing doorvoeren wanneer dit mogelijk is. 

Wil je je persoonsgegevens of adres bij de provider aanpassen? Dan kun je contact opnemen met de klantenservice van je provider om dit te regelen. De contactgegevens van de providers vind je hier.

Klantenservice

Gesloten, opent morgen om 09:00
WhatsApp 06 - 24 96 66 02
Gemiddelde reactietijd: binnen 2 uur
Mail info@mobiel.nl
Gemiddelde reactietijd: binnen 24 uur

Servicepunt

Servicepunt Leidschendam
Nieuwstraat 22, 2266AD Leidschendam
Openingstijden
Woensdag 29 jan
10:00 - 18:00
Donderdag 30 jan
10:00 - 18:00
Vrijdag 31 jan
10:00 - 18:00
Zaterdag 1 feb
09:00 - 17:00
Zondag 2 feb
Gesloten
Maandag 3 feb
10:00 - 18:00
Dinsdag 4 feb
10:00 - 18:00

Extra's

Nog geen antwoord gevonden bij de meest gestelde vragen en liever bellen? Dat kan natuurlijk. Op 070 - 301 0 301 staat het Mobiel.nl-team voor je klaar
Heb je een klacht? Kijk dan hier wat je kunt doen
KvK-nummer: 27289206, Btw-nummer: NL815982434B01
Aangepaste openingstijden