Vragen & contact
Stap 1: Kies een categorie
Stap 2: Kies je vraag
Betaalmogelijkheden
Wanneer je bij Mobiel.nl een bestelling hebt geplaatst, zijn er een aantal manieren om het bedrag te betalen. Als je je bestelling online doet, kun je via iDEAL of een overboeking betalen. Bij een iDEAL betaling wordt het bedrag direct verwerkt in je bestelling, bij een overboeking duurt de verwerking 1 á 2 werkdagen. Hierdoor kan het zijn dat jouw toestel niet dezelfde dag verzonden wordt.
Wil je jouw bestelling komen ophalen in ons servicepunt in Leidschendam? Dat kan! Je kunt dan ook kiezen voor "Pinnen bij afhalen" wanneer je jouw bestelling in ons servicepunt wilt ophalen. Je kunt bij ons niet betalen met een cadeaubon, creditcard, PayPal. In het servicepunt is het niet mogelijk om in contanten af te rekenen.
Het betalen in termijnen van telefoons in combinatie met een abonnement wordt door veel providers aangeboden. door een abonnementsvorm met toestellening aan te bieden aan welke je gezamenlijk met je abonnement maandelijks betaalt. Kijk voor meer informatie op Telefoon afbetalen in termijnen. Overige producten zijn niet in termijnen te betalen.
iDEAL betaling | Wel mogelijk, direct verwerkt |
Overboeking | Wel mogelijk, 1 á 2 werkdagen verwerkingstijd |
Op rekening | Zie onderstaand |
In termijnen | Niet mogelijk |
Cadeaubon | Niet mogelijk |
Creditcard/Afterpay | Niet mogelijk |
Contant | Niet mogelijk |
Op rekening betalen
Wil je een zakelijke bestelling plaatsen? Dat kan! Het is bij ons uitsluitend mogelijk om op rekening te betalen als hierover afspraken zijn met onze zakelijk afdeling. Wil je hierover afspraken met ons maken of ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Neem dan contact op met ons via zakelijk@mobiel.nl!